[Epitesz-barkacs] kulloskerek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 18., K, 11:56:07 CET

vajk fekete wrote:
> pedig de. egyszeruen fel van teve ket muanyag lap vagy folia a
> kullokre.

Gagyi. :-)

> szoval csak az a lenyeg, hogy tomor kerek max valami felnistol
> mindenestol muanyag cucc letezhet (kevlar, karbon), de nem terjedt el
> egyaltalan, szeritnem allatira nem birna az utest.

Ha a felni ugyanaz, csak a lap rögzítése miatt valami máshogy van, akkor simán
lehetne olyan szerkezetet elkövetni, amit írtam. Lehet, hogy marha drága lenne
ilyen lapot elkövetni, és az is lehet, hogy nem lenne benne a lehetőség, hogy az
alakhibákat beállítással kiküszöböljék.

Az ütéseket ugyanúgy bírná, mint a küllős, hiszen itt is, ott is a radiális
erőket viselő elemek csak húzásra vannak igénybevéve.