[Epitesz-barkacs] buborek?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 21., P, 01:33:29 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.14. 14:10:26 +1h-kor írta:

> Fog sikerülni, és ha nem, akkor meg nem nagyon van veszély.
>
> Végül további teszt:
> Ha a kütyüre rányitod a palackot, meggyújtasz egy másik égőt, hogy tuti
> minden
> megteljen gázzal, aztán elzárod a lángot, majd a palackot, és hagyod az
> egészet
> úgy fél órán át, aztán kinyitod újra azt a lángot, és megpróbálod
> meggyújtani.

fél óra múlva még meggyullad,  1,5 óra múlva nagyon rövid időre
kicsi lánggal még meggyullad, de 3 - 4 - több óra után már semmi
gyúlnivaló nincs már benne  :-(

1,5 éve raktam fel új reduktort, új PBgázra való új gumicsövet,
és 1db 1/2collos menetes csőcsonkon kellett teflonoznom

a teflon helyett a kócot sokszor jobbnak tapasztaltam,
azt hiszem az lesz az első szivárgóhelynek gondolt pont.
hogy ne kelljen sűrűn a gázpalackot is zárogatnom