[Epitesz-barkacs] Szelkerekek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 21., P, 20:02:50 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.21. 19:17:47 +1h-kor írta:

> Jártam Győr közelében, és azt láttam, hogy az M1 mellett egészen Győr
> közeléig
> úgy 20km-en át megszámlálhatatlan mennyiségű szélkerék lett.. Nem semmi!
> Fene
> gondolta volna, hogy így nekiugranak a témának.

hát ezeket is a végfelhasználók, azaz mi fogjuk fizetni :-(

 s kilowattóránként újabb 23 fillérrel drágulna az áram. Vagyis a teljes
magyar szélenergia ipar számára nyújtott támogatás akkora mértékben emelné meg
a villamos energia árát, mint amennyit az áramfogyasztók tavaly szénfillérben
(30 fillér) kifizettek a Vértesi Erőmű Zrt. és a márkushegyi szénkitermelés
fenntartására.

http://www.ujenergiak.hu/szelenergia-hazilag-szelenergia-hasznositasa/szelerom
u-szelkerek-szelgenerator-szelkerek-hazilag/366-nem-a-szeleromuvek-miatt-draga
-az-aram