[Epitesz-barkacs] Eladó Sony MHC-RX80 HiFi toron y

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 22., Szo, 20:43:32 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha 10nap múlva nem szalad fel nagyon az ár, és meglicitálom 1
> forinttal, akár licitgyőztes is lehetek :-)

Nem nézted meg figyelmesen az oldalt, már fölötte van az 500 kemény magyar
forintnak, de fog ez még följebb is menni.

Múltkor kinéztem egy páracsökkentő kütyüt, ami annak, amit én vettem, a
3-szorosát tudta minimum, és harmadába került, valami 15eFt környékibe. A végén
viszont már 40+ eFt volt az, amennyiért elvitték.