[Epitesz-barkacs] Eladó Sony MHC-RX80 HiFi torony

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Jan. 23., V, 08:56:10 CET

Hi,

2011. január 23. 00.41.08 dátummal Mágus Bérprogram Demo az alábbiakat írta:
> hááááát, tényleg nagyon oda kell(ene) figyelni, nehogy pórul járjon az
> ember.

  Vannak emberek, akik hajlamosak igen erősen beleélni magukat a licitálásba,
aztán rájönnek, hogy annyiért mégse szeretnék megvenni. Volt olyan, hogy egy
használt könyvet több pénzért vettek meg liciten, mint amennyiért újat lehet
kapni boltban házhoz szállítással együtt.
  Jártam már úgy, hogy eladtam egy netbook-ot, amiért kb. 25e forintot
szerettem volna kapni, és 40e forintig elment a licit. Aztán a nyerő írta,
hogy nem is akarta megvenni, csak valaki a nevében licitált és ellopták a
jelszavát, meg ilyesmi, egyszerűen rájött, hogy a licit hevében túlvállalta
magát, így az előző licitáló kapta meg, amelyik 35e forintig ment el.

  Ilyen helyeken úgy érdemes licitálni, hogy az ember mond magának egy maximum
árat és semmiképp nem megy fölé, mert az utolsó percekben könnyen elillan a
józanság, és az ember ott áll egy drágán megvett használt cuccal... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor