[Epitesz-barkacs] Eladó Sony MHC-RX80 HiFi torony

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 23., V, 09:56:49 CET

Balázs Bámer wrote:

> Dollar-arveres neven ismeri a jatekelmelet. A mintajatek ugy szol,
> hogy itt egy dollar, kikialtasi ara 1 cent. Ott mindenki bedobja a
> leutesig rajanlott osszeget, de csak a legmagasabbat ajanlo kapja a
> dollart. Tipikusan joval dollar folott megy el a dollar. Erdekes, hogy

Valahogy nem tudom elképzelni, hogy az emberek simán hülyék.
Nem lehet, hogy egy momentum kimaradt? Az, hogy ha valaki feldob egy pénzt
licitre, akkor gondolom képet is közöl róla. Azon leolvashatók adatok, és vannak
numizmatikusok, akiknek mittudomén az az évjárat még nincs meg, stb-stb.

Néha speciális a pénzjegy vagy érme. Pl hiba van rajta, amit ugyan felfedeztek,
és kijavították, ezért kis számú hibás példány jelenik meg. Ezek értéke szinte
felbecsülhetetlen a numizmatikusok között. A névérték sokszorosát hajlandók érte
kifizetni. És ugye végig érvényes fizetőeszközről van szó. Ha érvénytelen már
vagy a hiba miatt, akkor még értékesebb.