[Epitesz-barkacs] Eladó Sony MHC-RX80 HiFi torony

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 23., V, 10:26:08 CET

Hofferek Attila wrote:

>  Szerintem neked maradt ki az a momentum, hogy nem csak a nyertes
>  fizet, hanem
>  mindenki kifizeti a licitet, de csak a legnagyobb licité lesz a

Ez valóban kimaradt. Ez biztos nem a vatera, mert ott csak a nyertes fizet.

Van olyan licitálóhely, ahol mindenki fizet? És van olyan barom, aki ilyen
helyeken licitál? :-)

Ettől függetlenül fenntartom, hogy ha valaki a vaterán nyomna fel mondjuk egy
2000 Ft-ost, az jó eséllyel elkelne 2000Ft felett.