[Epitesz-barkacs] Eladó Sony MHC-RX80 HiFi torony

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 23., V, 21:50:16 CET

vannak ilyen licitalos oldalak pedig.

kiteszik a 100 forintot 1forintert.

ha nem licitalsz 2 forintot, akkor eselyed sincs nyerni. tehat logikusnak tunik
2 forintot fizetni az eselyert.
persze a 2 forintot azonnal elveszted, hiszen radlicitalnak 3-al. ekkor vagy
teszel 4-et, fenntartva az eselyt hogy legalabb nullara kijossz, vagy beismered
hogy eluktad amit eddig tettel.

ugyanezert amikor mar 110-en jar, akkor is ha nem licitalsz, akkor realizalod a
bukast, ha licitalsz 115-ot, akkor van eselyed hogy csak 15-ot buksz a 110
helyett.

vajk