[Epitesz-barkacs] mini haz automatizalas

gyapo gyapo at freemail.hu
2011. Jan. 24., H, 14:59:13 CET

> nincs kedvem plc-t tanulni. vagy kellene?

Nekem is mindig vannak ilyen otleteim, es gondoltam a mikrovezerlore, de
ugy, hogy fut rajta egy ertelmezo, en meg csak valami egyszeru
basic-szeruseggel programozom. De nincs ilyen a piacon, illetve a
pic-basic volt, nem tudom letezik-e meg. A fejlesztes draga. Ami van
olcson, az a kesz panel, de annak a programozasa meg nem annyira konnyu,
akar assembly, akar mas nyelven, sok bitet ide-oda beallitani, szoval
egy csomo egyeb dolgot is meg kell tanulni.
Ezert nekem most a pc a szimpi, regebbi notebook, ami keveset is
fogyaszt, es van soros-parhuzamos portja, amire konnyen tudok
periferiakat illeszteni. Dos, es vagy assembly vagy pascal ertelmezo.
Csak azon gondolkodok, hogy ha elfogynak a regebbi notebookok, akkor
marad az usb, firewire meg net csatlakozas, es ezeket dos alol mar nem
olyan konnyu elerni.

Udv.: gyapo