[Epitesz-barkacs] mini haz automatizalas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 25., K, 10:08:46 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.01.25. 09:51:54 +1h-kor írta:

> Honnan tudod, hogy a mostani termosztatod rendesen mukodik-e, vagy neha
> fel masodperc alatt ujraindul-e benne a professzor? Meg lehet azt jol is
> csinalni szerintem. Meg a legatomstabilabb nasa technikak meg orvosi
> muszerek is lefagynak neha, siman benne van a protokollban, hogy mit
> kell olyankor csinalni.

egy intenzív osztályon (elvileg) van legalább 1 ember állandóan

ha 2-3napra elutazol, felügyelet nélkül izgalmas dolgok történhetnek
( vagy mobilon keresztül letávvezérlést és mobilra hibajelzést küldeni )
( állítólag van olyan mobilon keresztüli  kávéfőző bekapcsolás hazaérés
előtt funkció? valami ilyenre gondolnék  )