[Epitesz-barkacs] lakáshűtés

g.feri mekk-elek at freeweb.hu
2011. Jan. 26., Sze, 07:07:52 CET

Kedves Pataki!

2011. január 26., 0:29:53, írtad:

> Sziasztok!

> Nyáron vízpermettel hűtés, nem járható út? Vizet porlasztani pl. a tetőre?

Háát, elég rossz lehet ott a felső szigetelés, ahol onnan melegszik a ház.

Náunk a cseréptetős házhoz hozzá épített rész egyelőre lapos tetős maradt anyagi okokból. Mivel eredetileg még egy szint van fölé tervezve, így nincs is kellően hőszigetelve. Ott én is próbálkoztam azzal, hogy
folyamatosan locsoltam a tetőt nyári kánikulában, kevés sikerrel. Végűl belűlről a plafonon 4 vagy 5 cm-es hungarocellel és arra 50x50cm-es dekor hungarocell lapokkal
szigeteltük egész jó eredménnyel. Ez a ház másik fele, nem az amelyiket egy másik hozzászólásomban hűteni szeretnék.
--
Üdvözlettel,
 g.feri