[Epitesz-barkacs] lakáshűtés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 26., Sze, 08:34:57 CET

njjano wrote:
> Nezd a dolgok pozitiv oldalat. A visszkotol a tetocserep egy ido utan
> hofeherre valtozik, az is veri vissza a sugarakat :D

Ez kétségtelen.
Nem igazán tetőre locsolt vízre gondotlam, hanem hogy tényleg lehetne olyan
kütyüt csinálni, amiben a hőelvonás víz párologtatásával történik.

A szaharában nagyon működne, mert ott ménkűalacsony a páratartalom. Viszont
nálunk kánikulában gyakori, hogy egyáltalán nem alacsony.

Melegüzemi viszonyok mellett olvastam már hatékony párologtatás-alapú hűtésről.
Gondolom ipari viszonyok mellett az ioncserélt víz előállítása se probléma kellő
mennyiségben.