[Epitesz-barkacs] Párátlanító

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 26., Sze, 08:55:26 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> En egyszerűen odaállítottam a nyaranta használt, kínai talpas
> ventillátort, és legkisebb fordulaton járatom. Nem áll meg a ruhák
> felületénél a páradús levegő, mert folyamatosan elfújja. Sokkal
> gyorsabban megszárad minden, pedig az egész helyiség légtere talán 5
> m3.

Az biztos, hogy ez a leghatékonyabb. Én még hagyományos hűtő leolvasztására is
ezt a módszert használom.

Ha ez van kiegészítve párátlanítóval, az már happy. :-)

Nagyon kis helyiségek esetén jelentősen javul a helyzet fűtéssel. Régi
ismerősnél készült átépítés során belvárosi bérházban egy ilyen mosó-szárító
helyiség külön fűtéssel. Szárításkor felnyomta akár 30 fokra is. Marha gyorsan
száradtak a ruhák.

Vagyis: ha tényleg gyorsan kell, fűtés, légáramoltatás és párátlanítás a recept.
:)

(Itt a csak párátlanítás folyamán csak következmény a ruhák gyors száradása.)