[Epitesz-barkacs] szobatermosztát

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 26., Sze, 09:14:44 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> A Saunier-Duval cirkók rendszertermosztátja képes a modulációt is
> vezérelni.
> Alapból az előremenő és visszafolyó víz hőmérsékletét méri és ez
> alapján szabályozza a lángot.

Na igen, de ez csak a vízhőfokra figyel. Tehát a szobatermosztát nem tud ez
alapján szabályozni. A vízhőfokot te állítod be, és ő meg ehhez a lángot -
gondolom.

Pedig most, amikor elég hideg van, szerintem nem minimumon megy nálad sem a
kazán, mert az kevés lenne, hanem mindenképpen valami ki-be kapcsolgatja. Holott
pont ilyenkor lenne erre a folyamatos, lángmodulációs üzemmódra kiváló
lehetőség.