[Epitesz-barkacs] szobatermosztát

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Jan. 26., Sze, 10:31:01 CET

Sziasztok! Én valamikor kb 8 évvel ezelőtt vettem egy Honeywell CM67-es termosztátot. Ez PID szabályzó. A CM907 fuzzy logikát használ. Nem emlékszem, hogy hol olvastam. Ha nem értesz egyet ezzel, nem fogok vitatkozni. Van mindkettőből 1-1 példány.A hőmérséklet hiszterézis érezhetetlen.A kijelzés és a kívánt hőmérséklet beállítása 0,5 fokonként történik.A CM907 esetében van háttérvilágítás. Én itt szoktam megnézni éjszaka, hogy hány óra.A parti, a szabadnap és a szabadság funkciót is szoktam használni.Igaz ez utóbbira az elmúlt 4 évben nem volt szükség.Sajnos ezek kombinálva nem használhatók, csak egyesével.Vagyis, ha holnap szabadnapon leszek, és emiatt megnyomtam a hintaszékes gombot,akkor a parti gomb, a kávéscsészés már nem használható. Nekem szükségem van a napi 6 átkapcsolási időpontra is. Van még kérdés?Tanultam szabályozástechnikát, emiatt másképp figyelem a működését, mint aki nem. Az User guide sok mindenre választ ad.De van magyar nyelvű Termék leírásom és Telepítési útmutatóm is hozzá.Ha nem tudod letölteni, akkor elküldhetem. Üdv. Tibi