[Epitesz-barkacs] szobatermosztát

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Jan. 26., Sze, 10:48:42 CET

Ezt írja a telepítési útmutató:A termosztát úgy módosítja a reggeli/délutáni bekapcsolási időt, hogy
a kívánt hőmérséklet a programozási időszak kezdetére (pl. Idő: 7:00,
hőmérséklet: 21 °C) már beálljon. A termosztát a rendszert a programban
szereplő időponthoz képest maximum 2 órával korábban indítja. Természetesen ez kikapcsolható. Az idő beállítása 10 perces lépésekben lehetséges. Üdv. Tibi

vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta:

>es tudja azt, hogy ha reggel 7-re 22 fokot allitottam, akkor elotte elkezd futeni? vagy a pid alapjelet atallitja 7-kor, es lesz ami lesz? vajk

es tudja azt, hogy ha reggel 7-re 22 fokot allitottam, akkor elotte elkezd futeni? vagy a pid alapjelet atallitja 7-kor, es lesz ami lesz?vajkFrom: Varga Tibor To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja Sent: Wed, 26 January, 2011 10:31:01Subject: Re: [Epitesz-barkacs]
 szobatermosztát
Sziasztok!

&nbsp;

Üdv. Tibi