[Epitesz-barkacs] lakáshűtés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 26., Sze, 09:59:10 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.26. 09:11:41 +1h-kor írta:

> :-) Próbáltam megérteni, miért fontos a rostnak az íze. :-)

Ruff Wear Swamp Cooler hûsítõ mellény kutyának Egy forró nyári napon kutyád
csak
úgy rohan az árnyékba Hûsíti kutyád bõrét a mellényben tárolt víz ...
ebcicaweb.hu/termek/ruff_wear_swamp_c... - Tárolt változat

ez pedig nem más, mint Swamp cooler, vagy. más néven mocsárhûtõ. ... henger a
Swamp cooler.