[Epitesz-barkacs] Eladó Sony MHC-RX80 HiFi toron y

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 26., Sze, 19:43:44 CET

njjano wrote:
> De amikor a vegen leutik az aukciot, ott egy egeszen komoly fizetesi
> kotelezettseg fog keletkezni...

Az lehet, de mint többször olvastam már, ptk ide, kötelezettség oda, gyakori,
hogy valamilyen indokkal nem fizetnek. És még szerencsés, aki - ha eláll a
nyertes a vételtől - eljut oda, hogy az előző licitálót megtalálja, és neki el
tudja adni a cuccost.

Azt el se tudom képzelni, hogy bírósági ügy legyen egy tégla eladásából.