[Epitesz-barkacs] szobatermosztát

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 26., Sze, 21:12:55 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Csak egy 24 kW-os kazánnal nem lehet lemenni 6-8 kW alá.

Mert úgy oldották meg, hogy ki-be kapcsolgasson, de ha muszáj lenne, megodották
volna, hogy ne így tegyen.

> Azt jól el tudom képzelni, hogy az égõfejet nem lehet minden határ
> alatti gázmennyiséggel üzemeltetni, mert instabillá válik az égés.
> Azt nem értem, hogy miért nem csinálják 2-3 darabból az égõt, amiket
> egyesével le lehet kapcsolni.

Pontosan! Méghozzá nem is kellene egyformáknak lenniük. Ha az átfogás égõnként
1:4, akkor 3 külünbözõ égõvel már egész jól le lehetne menni, ahogy írod is. De
nincs rá kényszer. Akkor lenne, ha mittudomén a fûtött aljzatbeton nem kedvelné
a folytonos felfûtés-lehûlés ciklusokat, vagy más efféle probléma lenne.

> többszöröse lenne. Érzésem szerint egy-egy félmilához közelítõ
> készülék árába akár bele is férhetne.

Ez már nem fér bele - mondja az egér vagy pocok vagy mi, de a macska szerint
igen, mert az authanban voltak. :-)

hjozsi