[Epitesz-barkacs] elofutott villanybojler

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 27., Cs, 14:39:34 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nalam a nappali aram 48Ft  a merce, es a vezerelt kiepittetese utan
> lenne 45% a megtakaritas, a 26Ft

Elég baj, hogy csak "lenne". Már rég meg kellett volna csináltatnod, tudtommal
nem kerül semmibe. Annyit kaphatsz max, amennyi nappali van.

Ha még a klímát is beüzemelnéd, és zömmel a vezéreltről fűtenél vele, akkor maga
a fűtés a vezetékes gázfűtés árának a feléből kijönne (mármint a szobába bejutó
hő előállítási árát tekintve).

Ezzel szemben nyomatod a nappali áramról az olajradiátort, és a kifizetéséért
könyékig turkálsz a zsebedben fagyos kézzel, miközben mindent megvettél ahhoz,
hogy a fenti módot kihasználd.

(Tudom, sokadszor b..gatlak miatta, de majdcsak rászánod magad önös anyagi
érdekből is, hogy beleállj végre a feladatba.)

> altal,  tehat nekem a   kiepites /  ( 48 - 26 ) =
> = kozmufejlesztes 3900Ft+afa Amperenkent + muanyagdobozos ora + elmu

Ez biztosan tévedés. Az éjszakaiért nem kell közműfejlesztésit fizetni.
Más kérdés, hogy a szarul kivitelezett mérőhely lehet, hogy egyszer az életben
rendberakandó. Na de minél előbb, annál hamarabb térül meg.