[Epitesz-barkacs] előfűtött villanybojler

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 28., P, 00:49:07 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> van olyan, hogy légcseretényező,
> meg olyan, hogy  20 - 30 m3/h/fő
> e mellett 2kW-hoz a mennyi levegő kellene óránként?

Mindettől függetlenül ezek a gáz ketyerék biztos, hogy termelnek kormot is, és
ha kormot termelnek, akkor CO-t is. A korom az, ami befeketíti a plafont,
falakat...

Ezért én bizony elhatároztam, hogy még gáztűzhelyet se fogok használni. Azaz nem
csak ezért.

Már csak azt kéne kitalálni, hogy lehetne egy indukciós rezsót folyamatos
teljesítményszabályozásúvá tenni. Tehát nem úgy, mint most van, hogy van néhány
diszkrét teljesítmény-fokozat, hanem nullától a maxig. Tuti meg fogom oldani.