[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 28., P, 11:13:26 CET

vajk fekete wrote:
> szepen elovettel volna egy papirt, raidod hogy ma oracsere volt, regi
> ora szama, allasa, uj ora szama, allasa, alairatod veluk, es akkor
> neked is van papirod rola.

Nna ez az, amit ezekkel nem lehet megcsináltatni. Kicserélik villámgyorsan, és
már mennének is. Nem fognak egykönnyen leállni, szöveget írogatni, azt
elolvasgatni, és főleg nem lesz kedvük bármit is aláírni. Még azt is el tudom
képzelni, hogy valami hülyeséget írnak oda, ami alapján semmit nem lehet tudni,
kik is voltak ők személy szerint. Az meg végképp elképzelhetetlen számomra, hogy
valami személyi okirat (kártya) száma is odakerüljön, hogy igazolja magát
bármelyik. Szóval szerintem marad a vakhit és a háthanemtörténtbaj c. történet.