[Epitesz-barkacs] magassagadatok setalashoz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 28., P, 20:25:21 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.01.28. 19:27:20 +1h-kor írta:

> De ez kevés szerintem. Ha Dobogókő két szélén kattintasz a piroson,
> akkor szinte zero a szint, közben meg mentél egy jó szintes túrát.. Ezt
> szinte centiről centire kéne megcsinálni, hogy tudjad, mennyire szintes
> egy túra. Én inkább a turistatérképek szintvonalaira hagyatkoznék.

közúton vagy földúton menegetve egy vízszinthez képesti
szögmérés és a kerékpárkerék félfordulatonkénti mérésével
(valamilyen adatrögzítéssel) akár centipontosan lehetne
rögzíteni és szummázni?

Józsi gyalogosan húzhatná a jeladót,
vagy én pl egy 26"-os kerékpárral meg valamilyen jeladós
szögmérővel felszerelve tekernék, és így
pl. a falu vasútállomástól  a házig állandóan emelkedő utat
fel tudnám mérni?