[Epitesz-barkacs] orokmozgo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 29., Szo, 10:40:31 CET

Pataki István wrote:

> Hogy ne kelljen a hosszú link összerakásával bajlódni: www.vatera.hu,

Én már csípőből kihagyok minden ilyet.
Úgy fogd fel, hogy aki rohadtul nem ért hozzá, és szakértőt se hajlandó
megkérdezni, illetve nem hisz neki, az vegyen ilyesmit. Ez nem más, mint a
jövedelmek átrendeződése hülyeségi alapon.

Amúgy elég ciki ez a szakértősdi, akárhogy is nézem. Én is belefutottam ilyenbe
mostanában. Két könyvelőtől kérdeztem ugyanazt, és egész mást hoztak ki. Még
megpróbálom a feltételeket pontosítani, hátha akkor egyezik, de ha nem, akkor
rettentő tanácstalanná válok.

Mindkettő ugyanazon jogszabályok alapján kéne, hogy dolgozzon.