[Epitesz-barkacs] Hőkamera :)

Topybear topylista1 at topybear.hu
2011. Jan. 29., Szo, 19:24:09 CET

  On 2011.01.29. 16:12, jhidvegi wrote:

> Jó nagyot szólt a vége! :-)
>
> Az odaírt szöveg viszont (a várost fűtik a panellakók) még mindig
> mutatja azt a gondolati hiányt, felismerési hiányt, hogy mindenki, aki
> fűt, az a várost, a környezetet fűti. El nem tudom képzelni, hogy ezen
> a szemléleten hogyan lehetne változtatni.
>
> hjozsi

Jellemzően az újságírók döntő többsége nem fizika szakon végzett, de azt
azért tegyük hozzá, hogy ez a kifejezés még akkor került be a
köztudatba, amikor szó szerint egyenesen az utcát fűtötték. Mentél egy
lakótelepen és a lakások felénél egy ablak vagy az erekályajtó tárva-nyitva.
A család meg bikiniben, fürdőgatyában, mert még így is nagyon meleg
volt. Saját tapasztalat, ha nagynénémékhez mentem télen, mindig egy szál
rövidnadrágban flangáltam náluk (és még úgy is sokszor melegem volt).

Topy