[Epitesz-barkacs] padlofutes kevert kor kialakitasa

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Jan. 29., Szo, 21:49:09 CET

Sziasztok!

Ha a rendelkezésre álló fűtővíz melegebb, mint amilyet a körbe be kívánsz
engedni, akkor ahhoz hidegebb vizet kell keverni. Eddig világos mindenkinek.
Ezt legegyszerűbben úgy lehet megoldani, hogy a padlókörben helyben
keringeted a lehűlt vizet, és ehhez keversz hozzá annyit a kazán felől,
amivel éppen jó lesz a hőmérséklete. A lényeg, hogy a hideg vizet is
keringetni kell, hogy keverni lehessen a melegebbel, ami szivattyút kíván,
vagy ahogyan Józsi írta, pl. valamilyen fúvókás rendszerrel kell megoldani a
bekeverést. Szerintem a szivattyú egyszerűbb, és várhatólag halkabban fog
működni.

Üdv
pi