[Epitesz-barkacs] padlofutes kevert kor kialakitasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 29., Szo, 22:08:43 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> én egy 140Wattos csinár hűtőszekrény nyitott ajtóval
> betettem egy 1,7m x 3m -es 3,3m magas légtérbe
> 2mosásnyi ruhát reggelre kiszárított 20liter vizet
> kondenzált.
> (a kompresszora sajnos reggelre ezután leégett a végén,
> de lehet pici légtérben is szárítani, csak a kompresszor
> intenzívebb hűtését kellett volna megoldanom)

Elvezetted a kondenzvizet a kompresszort elkerülve? Mert eredetileg oda szokták
vezetni, amit ő elpárologtat. Ettől persze ott lennél, ahol a part szakad. :-)

Tényleg nem erre való egy hűtőgép, de egy páramentesítő amellett, hogy erre van
kitalálva, még kisebb is sokkal, és tán kevesebbet is fogyaszt (jobban van
optimalizálva a feladatra), és még fűti is azt a kis helyiséget.