[Epitesz-barkacs] padlofutes kevert kor kialakitasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 30., V, 01:21:34 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> elkerülve elvezettem,  egy orosz cserekompresszoros szervízállapotú
> ( lécváz + farostlemezre szerelt, orosz dobozolt ) a fürdőkádra 2
> deszkával a lecsapódó vizet a fürdőkádba csorgatta

Lehet, hogy ha nézegetted volna menet közben, akkor észrevetted volna, hogy
marha meleg, és a vizet ráengedted volna a kompresszorra, onnan meg úgyis
lefolyt volna, de legalább hűtötte volna. Tudom, utólag okosnak lenni.... :-)

> sajnos 20évvel ezelőtt ilyen ketyerék még nem voltak ( nem tudtam
> róluk :-( )

Hát igen, ez így van. Nekem is új, hogy vannak ilyenek. 20 évvel ezelőtt voltak
ugyan ablakklímák, meg biztos split is, de biztos ménkű drágák voltak,
hétköznapi embernek nem jöhettek szóba.

Alakul a világ elég érdekesen. Okostelefon, szélerőmű, napkollektor,
hőszigetelés... Ha felélednénk 200 év múlva, tök elveszettek lennénk. Vagy ha ma
feléledne egy 200 évvel ezelőtt élt valaki, az ma lenne valszeg nagyon
elveszett.