[Epitesz-barkacs] padlofutes kevert kor kialakitasa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 30., V, 08:36:02 CET

az indito levelemben felsoroltam az osszes kombinaciot. a kevereses,
szivattyusakat is. ismerem oket. a fondszinten ilyen csinalja nekem a
padlofutest.

viszont az 1db 6m2 furdoszoba miatt nem szeretnek megegy szivattyut.

 az az elgondolasom, hogy a radiatorok visszaterojet hasznalnam, csak az vagy
tul hideg, vagy tul meleg, es tul nagy a terfogatarama. ezert csinalnek a
padloval parhuzamosan egy bypasst, ami a felesleges terfogataramot elengedi a
padlo mellett, valamint egy termos szelepet, ami elzarja a padlo fele az utat,
ha tul meleg ami jon.

vajk