[Epitesz-barkacs] padlofutes kevert kor kialakitasa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 30., V, 08:42:44 CET

a radiatorok visszateroje jelentosen hidegebb, ha minden jol van beallitva, es
meg egyiken sem zart el a termofej. ahogy melegednek a szobak, es sorban esnek
ki a radiatorok, akkor szepen felkuszik a visszatero, de ha minden ok, nemsokkal
kesobb ki is kapcsol a temosztat.

jo sok radiator van. van egy 60x90 meg egy 90x90 ami fixre el van zarva, de
ezeken kivul a fsz furdo torolkozoszaritoja, 4db 60x140-es es egy 60x90-es.

azert kell komoly futes a furdobe, mert a szelloztetes jo nagy plusz veszteseg.
szelloztetni meg a para miatt kell. a padlofutes azert jo, mert a nagy felfutott
tomeg es felulet nagyon hamar visszafut egy kiadosz legcsere utan.

a falfutesre meg azert gondoltam, mert egy akkora torolkozoszaritos radiator,
amin 3-4 rendes torolkozo elfer, bazi nagy helyet foglal. ha meg mar ugyis van
kevert vizkor a padlo miatt, akkor inkabb legyen egy nagy futott fal, es annyi
torolkozoakasztot teszek ra, amennyit akarok.

vajk