[Epitesz-barkacs] padlofutes kevert kor kialakitasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 30., V, 09:44:21 CET

vajk fekete wrote:

Csak egy téma:

> azert kell komoly futes a furdobe, mert a szelloztetes jo nagy plusz
> veszteseg.

Tök komolyan gondoltam ám, hogy a páramentesítő ezt a kérdést oldja meg. Nem
vész el a felhalmozott hő, és a levegőbe került pára energiatartalmát is hővé
alakítja. 55%-nál kb 2-es COP-pal működik.

Amióta megvan a páramentesítő, leszoktam az orrba-szájba szellőzésről fürdés
közben, meg a nyitott ablaknál fürdésről. Legalábbis most télen. Régebben a
legvadabb hidegben is muszáj volt teljesen kiszellőztetni, de ami vizes lett
(padló, türi), azok úgyis visszapárásították a levegőt. Most meg semmi probléma,
mindegy, mitől lenne túl párás a levegő, ez kiszedi.