[Epitesz-barkacs] vaskalyha

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Jan. 31., H, 13:32:53 CET

Szerintem ott kezdődik, hogy nem illik fenyővel tüzelni. Túl gyorsan
leég, rövid idő alatt sok energia szabadul fel. Gyújtósnak kiváló, én
csak annak használom.
A mi kályhánk le van festve valami fekete (elvileg) kályhafestékkel, így
vettem. Nem a vörös izzásig, csak úgy intenzíven ha befűtök, elkezd
büdösödni, régebben füstölt a festék is rajta, biztos nem túl
egészséges. Szóval emiatt is én csak érzéssel hajtom.

Így is tud 20 fokot csinálni a hőszigeteletlen faházban.

Gábor