[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 31., H, 17:47:10 CET

közben a vízművek  leírta azt, ami az időegyeztető tájékoztató levélből
kimaradt,

az első  hiba ott történt, hogy az alábbi elmaradt,

*************
 A helyszínre érkezés után a legelső lépésként a mérőcserélő az ügyféltől
 aláírást kér, amely igazolja a munka megkezdését, az aláírást az érintő
 képernyős PDA felületén, egy adott mezőben kell megtenni. A PDA-t el kell
*************
azaz nekem csak a csere befejezése után 1-szer kellett aláírnom, de
ez a "legelső lépésként a mérőcserélő az ügyféltől  aláírást kér, amely
igazolja
a munka megkezdését" részen NEM AZ ÉN ALÁÍRÁSOM VAN,
a "legelső lépést" elsinkófálta valaki,  PEDIG ÉN ENGEDTEM BE a szerelőt:

a második hiba, hogy a hozzám érkezett levélben nincs leírva,
milyen minimásis szoftver kell ahhoz,
hogy láthassam ( minimálisan Win7 64 bit, minimálisan Adobe Reader
v9.4.1, linux nem alkalmas, stb ), ha emailben elküldik,

( vagy ha nincs ilyen hardver-szoftver felszerelésem ) akkor
automatikusan, mindenféle könyörgés nélkül postán el fogják
küldeni

nagynehezen megígérték, hogy postán, nyomtatott formában  megkapom

az más lapra tartozik, hogy 2010 jun 13-a (ez a PDA-s marhaság) óta
én voltam az első, aki valamilyen módon a fogyasztói példányt kérte