[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 31., H, 17:56:21 CET

altalaban tokre jellemzo, hogy a regi rendszer maradvanyakent a szolgaltatok
egyben hatosagok. le sem esik senkinek.

egy mashonnan pelda: munkaido nyilvantartas. ha pecsetelos blokkoloora van,
akkor mindig lathatom hogy milyen erkezest/tavozast rogzitettek, lathatom hogy
belejavitottak-e a cetlibe, es szukseg eseten a cetlirol keszitheto tanuk altal
hitelesitett masolat szamomra. a modern elektronikus cuccnal meg azt sem
tudhatom neha, hogy milyen idot rogzitett a cucc, es az egesz nyilvantartas a
munkaltato kezeben van, ugy modositja ahogy akarja. sot, nem is kell modositsa,
eleg azt mondania hogy megsemmisult, ha ra terhelo lenne.

pl ma reggel esett le, hogy a villanyoramra ra van irva hogy assembled by elmu.
egy olyan meroeszkoz alapjan szamlaz nekem az elmu, amit o sajat maga gyartott.
beszaras, nem? es ha megkerdojelezem a pontossagat, akkor elmu alkalmazottak
fognak kijonni es elvinni lepecsetelt dobozban kivizsgalasra.

vajk