[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 31., H, 18:12:53 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.01.31. 17:51:32 +1h-kor írta:

> Most mit kell pattogni, kicserélték a mérőt vagy nem?

az, hogy a PDA-n be kellett karmolnom egy nyilatkozat aláírását,
de nem tudta a nyilatkozat szövegét megmutatni, tehát nem láthattam,
hogy mit kellett aláírnom, ez nem tetszik ( ez olyan, mint ha egy üres papírt
aláírsz, és utólag írnak fölé, amit akarnak, de az aláírásodat már
megszerezve az a tudtodon kívül az akaratoddal mindenben egyezővé
válik )

> Fogyadjunk, hogy megnézhető linuxon is. Amúgy van linuxra is adobe
> reader, nem tudom mivel próbálod nézni, de azzal tuti hogy jó.

linux  suse 11.1 -esem van, az valamivel szebben, de nem 100%-osan