[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 31., H, 18:18:28 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a második hiba, hogy a hozzám érkezett levélben nincs leírva,
> milyen minimásis szoftver kell ahhoz,
> hogy láthassam ( minimálisan Win7 64 bit, minimálisan Adobe Reader
> v9.4.1, linux nem alkalmas, stb ), ha emailben elküldik,

Ez biztosan nem így van. Szerintem egy ma átlagos masina megjeleníti.

> ( vagy ha nincs ilyen hardver-szoftver felszerelésem ) akkor
> automatikusan, mindenféle könyörgés nélkül postán el fogják
> küldeni

Ha te emilben kérdeztél rá, feltételezték, hogy van alkalmas felszerelésed. Ha
csigapostán kérdeztél volna, vagy telefonon, akkor papíron kaptad volna.

> az más lapra tartozik, hogy 2010 jun 13-a (ez a PDA-s marhaság) óta
> én voltam az első, aki valamilyen módon a fogyasztói példányt kérte

Később még többen is kérhetik, ha valami elképesztő összeget kell fizetniük
admin hiba miatt. Lesz talán olyan is, aki egy darabig nem akar fizetni, mert
majd égre-földre esküdözik, meg tanúkat hoz, hogy a régi órán ennyimegannyi
volt, és hogy ő már túlfizetett 2 évet. :-)