[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 31., H, 19:31:07 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.31. 19:06:21 +1h-kor írta:

> Nem az a baj, hogy a te géped még 16 bites, ezek meg min. 32 bites masinákra
> vannak kitalálva?
>
> (Aztán lehet, hogy jó nagy hülyeséget írtam most.)

sajnos nagyon nehéz "naprakésznek lenni", ma már én is
lassan egységsugarú leszek, a lemaradások miatt :-(

olyan foxit akadt ki, amihez win98-at is odaírtak, de 4.0verziónál
előtte sok helyen nem, aztán lépegettem vissza, most a
 2.3-as simán felment, és a vízműves pdf-et röhögve
szépen, olvashatóan kiadta