[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 31., H, 21:01:33 CET

??

ez most humor?

ird be a google-ba hogy pdf vulnerability. szazval lesznek a mar kijavitottak
is, meg a nem kijavitottak is, meg az "ez nem bug, ez feature" kijelentessel
elintezettek is.

konkretan pl az apple iphone-hoz az egyik jailbreak azon alapult, hogy lehet a
pdf-ben elrejteni olyan kodot, ami a reader hibaja miatt a celgepen
vegrehajtodik. fasza mi? megnezel egy pdf-et, es fel is van torve a telod. aztan
egy masikat, es fel is installaltal egy trojait.

vajk