[Epitesz-barkacs] vaskalyha

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Jan. 31., H, 21:25:18 CET

Nem is biztos, hogy működik, mert az új berakott fának idő kell és jó
meleg, hogy begyulladjon. Szóval egy kis vaskályhát kis lángon
járatni... Talán úgy, ha nagyon apróra vágod a tüzelőt, és tényleg
folyamatosan (mondjuk negyed óránként) foglalkozol vele.
Én azt szeretem, hogy berakok olyan vastag rönköt ami befér, ha jól
átizzott, lezárom a levegőt, és órákig nem kell foglalkozni vele. Ebből
marad annyi parázs, hogy a következőt is be tudja gyújtani.

Gábor