[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 31., H, 23:29:09 CET

Merlin Power wrote:

>  http://www.softwareonline.hu/Article/View.aspx?id=2599
> Kicsit szakmai, de jó összefoglaló.

Köszönöm! Bár tényleg igen szakmai, és asszem nem is használtam ki semmit abból,
amik itt le vannak írva, amikor úgy alakult, hogy prof verziót vettem.

Még egy kérdés, és eldugulok:

Ha két gép van, amik adott esetben hálózatba vannak kapcsolva, akkor előny az,
ha mind a kettő prof, vagy nem számít? (Az egyik az én gépem lenne, a másik egy
olyan valakié, aki még a büdös életben nem használt számítógépet, szóval tök
kezdő lesz. Remélem, lesz, aki vagy összerakja a rendszert, vagy legalábbis
segít.