[Epitesz-barkacs] vaskalyha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 31., H, 23:33:25 CET

vajk fekete wrote:
> nekem kemenyfan meg sosem sikerult rendesen idoben felforralni
> valamit.
>
> mondjuk az a valami az gyakran bajai style halle, az ala meg
> pokoltuze kell.

Vagy indukciós rezsó. :-))

Látva, hogy épül fel, nem látom akadályát annak sem, hogy akár egy bazinagy
bogrács alakját követő legyen a tekercs, és akár sok kW legyen a teljesítménye.
Persze nem lenne meg a tábortűzzel kapcsolatos hangulat, ez kétségtelen, de ha
odébb 3 m-rel megvan a tűz, akkor a hangulat is megvan, körbe is lehet ülni, meg
szalonnát vagy bármit sütögetni, és macera nélkül, finom beállításokkal
készülhet a bográcsban, aminek készülnie kell.

Tudom, vad ötlet. :-)