[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 31., H, 23:50:14 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.31. 22:36:40 +1h-kor írta:

> Nem nagyon kellemetlen túl régi cuccokkal, szoftokkal nyomulni? Persze aki
> kicsit is ért hozzá....
>
> Mi az akadálya, hogy előrébb lépj? Anyagiak, vagy a szinte legendás
> bizalmatlanságod?

alapjaiban windowsgyűlőlő vagyok, de megélhetési okokból win98-ig
kénytelen voltam használni, 1999-ben számlával vettem egy win98-at
meg egy dosos Clipper 5.1-et (ortodox clipperes vagyok 87-es clipper és
dos 2.0 tól előtte dbase, foxbase )

BSA okokból  winME/2000/XP/ stb.. 5Forintot sem adok érte,
akkor inkább a win98 feletti bajokhoz (pl. ABEVjava)  inkább linux

amikor linux még nem is létezett, akkor "minix1.0" idején egy kis
UNIX is megcsapott, (de talán még nem eléggé )