[Epitesz-barkacs] fakad

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Júl. 8., P, 11:14:15 CEST

Balázs Bámer wrote:

> A hipó azért nem egy emberbarát anyag.

Hát nem, de azért az ivóvízbe betöltik. :-)

> Nem akarom lakásban rendszeresen látni.

Nem kell azt ott tartani! Különben kultúráltan elkészített flakon, pumpás,
szóval ilyen pisztolyravaszféle kart kell húzogatni, akkor permetezi ki a
megcélzott felületre az anyagot. Rendkívül hatásos.

Az benne a lényeg, hogy negyedóra alatt elpusztítja a felületről meg gondolom
mélyebben is picit a gombákat, aztán lemosod, feltöltve a megkezelt szint fölé
áztatod kicsit, ettől maradéktalanul beleoldódik a vízbe minden hipómaradék, és
szerintem sokáig nem jön vissza a probléma. Lehet, hogy csak párhetente célszerű
megismételni.

> Valószínűleg igen. A régi fahajók is kibírtak a tenger fenekén
> párszáz évet.

Na látod. Szóval csak mikroorganizmus-mentesíteni kell. Már, ha még az anyag
elég odalenn, nem korhadt át nagy keresztmetszetben.

> Köszönöm, az nem jó. Kiokosodtam egy kicsit, és ide öntő gyanta kell,
> lamináló ilyen vastagon kockázatos és macerás. Kb. egyenlő szárú
> háromszög keresztmetszetű gyűrű alakú feltöltés kellene, ami mm-es
> rétegekben nagyon nehezen vihető ki.

Aha. Szóval nem beburkolni akarod belülről. Félreértettem.
De szerintem ez a módi nem lesz jó. Előbb-utóbb mögé fog menni a lé, és onnantól
hozzá se férsz.

De ha mégis így csinálod, akkor is ki kéne irtani innen a farontó kórokozókat.