[Epitesz-barkacs] 6" vascso, 1m

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Júl. 9., Szo, 21:05:37 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Hello
> Kellene 1 meternyi hat collos vascso. Hol lehet ilyet venni? Sehol nem
> talalok.

Ekkorát nem tudom, hol lehetne (hosszban), de a ferroglobulsnál van még sokkal
nagyobb átmérőjű is. Meglepne, ha levágnák, de próba-cseresznye. Hátha
fejlődtek. Nem magyar már, ahogy elnézem a honlapjukat, szóval esély van.

(Nekem tegnapelőtt 10x120-as rezet fel is daraboltak a bronzkernél az általam
kívánt méretre ingyen. Szóval ez a módi mintha terjedne. A szigethalmi Turcsányi
nevű vasudvarban is lehet akármilyen méretet venni, de a honlapjuk szerint ez a
6 coll körüli nincs. Viszont rákérdezni akkor is érdemes majd, hátha tudnak
szerezni. Néha durva méretű anyagok is vannak, csak nem a honlapon. Kis darabok
is itt-ott. Pl itt a péterhegyi lejtőnél lévő bittmark-ban láttam iszonyat I
gerenda darabot félredobva. De a vasérd (www.vaserd.hu) is tarthat olyasmit, ami
nincs a honlapjukon. Aztán van egy vastelep érd felé menet a törökbálintról menő
út mellett. Ennek most nem tudom az adatait, de így megtalálható. Szóval a
közvetlen telefon segít, szívesen eladják a szinte eladhatatlannak tűnő régi
vasdarabokat mindenütt.