[Epitesz-barkacs] fakad

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Júl. 12., K, 14:46:34 CEST

Szervusz Vajk!

> Par mm melyites kell csak, attol nem gyengul az meg. Kadar gyalu kell, vagy veso es kezugyesseg

Olyan 20 mm kellene ahhoz. Mély az árok és közepére enyhén domború. Én
viszont csak a korhadt részeket akarom leszedni, az nem olyan sok,
max. 2-3 mm.

A portól már félek, gégecsövön fogok lélegezni az ablakon keresztül.

Homokkal és szálas töltőanyaggal kevert poliészter műgyanta lesz a
kitöltő. Három gyantás céggel beszéltem, végül azoktól rendeltem, akik
megkérdezték, nem tölgy-e a kád, mert a csersavtartalmat is figyelembe
kell venni.

szia: Balázs