[Epitesz-barkacs] Off: eladosoros bosch pmf 180 E multiszerszám

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2011. Júl. 13., Sze, 17:17:00 CEST

Amit tudok adni hozzá: egy félköríves fafűrészlap, csiszolótányér
talp, pár csiszolólapka, koffer, meg az imbuszkulcsa. Keveset
használtam, de arra tökéletes volt, viszont hirtelen felindulásból
megpróbáltam egy picit átalakítani a nyakát, de már helyrehoztam:-)
Vagyis tökéletesen működik, gari persze már nincs rá, kb. 3 hónapos a gép.

ÁR: 15.000 ft, ha nem kell a fűrészlap, akkor 12.000. Ha vidékre megy,
akkor plusz posta. Természetesen ha érte jössz, akkor kipróbálható!
Ui: fémet ne vágjatok vele, a fein-nel se, egyszerűen nem bírják, ill
a gépek bírják, csak a fűrészlapok nem.
Fára, műanyagra, csiszolásra, reszelésre viszont tökéletesek, ill. ha
egy leamortizált pengét megéleztek, megdöbbentően jól lehet faragni is
velük.

(miért adom el? kérdésekre a válasz: asztali fűrésszé akartam
átalakítani, vagyis valahogy rögzíteni, a nyakánál fogva, de nem
igazán ment, így mérgemben vettem egy régi fein multimastert, annak
lapos, szögletes háza van, azt pikk-pakk tudtam rögzíteni az asztalra)