[Epitesz-barkacs] Mosógép motor hiba (Fagor FE-738)

Finta Róbert fintarob at citromail.hu
2011. Júl. 15., P, 15:43:39 CEST

 Helló!

Örülök neki! :)
Ha rövidek a szénkefék (<10mm; eredeti hossz kb.30mm), gondoskodj pótlásról, mert hamarosan jelentkezni fog a probléma ismételten. Szükség esetén még a szénkefe rugó végét a kivezetésnél el tudod fordítani 90°-kal, így még pár mosást el lehet vele végezni.
Ház nélkül célszerű venni a szénkefét - mert jóval olcsóbb - ha nincs elégve. Az egyiket könnyű cserélni, a másikhoz szét kell szedni a motort valószínűleg.

Üdv.:
R.