[Epitesz-barkacs] fakad

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Júl. 19., K, 13:02:14 CEST

> a homerseklet befolyasolja a gyanta terhalosodasat, esszel kell banni
> vele. pl a meleg akar nagyon felgyorsithatja, raadasul a gyanta
> terhalosodasa is hofejleszto altalaban...

Ráadásul tönkre is teheti. Van egy Henkel kétkomponensű ragasztó, nem jut
eszembe a neve, de két, összekötött fecskendőben adják. Régen még epokitnél
vettem észre, hogy gyorsabban köt és főleg jobban befolyik mindenhová, ha
mondjuk 50 fokra melegítem. Ez a ragacs is gyorsabban köt, de az eredmény
törékeny lesz, mint az üveg. Szobahőmérsékleten jól működik.

Palasik Sándor