[Epitesz-barkacs] kondenzációs kazás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Júl. 20., Sze, 15:29:32 CEST

Amiket írtál, az alapján akkor kezd majd tényleg kondenzációsan
(=takarékosabban) üzemelni a kazánod, mikor elkészülsz a szigeteléssel és a
nyílászárók cseréjével.

Radó Zoltán írta 20 Jul 2011  15:15 levelében:
> A padlófñtési kört keverÑ szeleppel gondolnám megoldani, amit a
> padlófñtés kör elÑremenÑ hÑmérséklete vezérelne. Ennek a megoldásnak
> mi a hátulütÑje?
Ez csak a fél megoldás, ha a padlókör önálló helyiséget fűt.
Kell egyszer a szelep, az előremenő víz hőfokát korlátozni. Kell - szerintem
elé - egy termosztátos, vagy termomotoros fejű szelep, ami a helyiség
hőmérsékletéről szabályozza a bemenő teljesítményt.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu