[Epitesz-barkacs] Workmate - munkapad kerdes

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2011. Júl. 25., H, 08:23:49 CEST

Ilyesmik járnak az én fejemben is (bár a leírásod alapján sok más is
jár a fejemben, de az nem publikus:-)))) )
Szal az volt a bajom, hogy bármelyik oldalról enyhén! meglökve vígan
imbolygott egyet a padfelület, ami elég ciki, ha finomabb munkát
szeretnék végezni, max úgy lehetett volna használni őket, hogy
nekitámasztom a falnak, hogy legalább egy irányba ne imbolyogjanak,
vagy a sarokba...:-)